Het is allemaal zo bizar oninteressant, maar goed :p I
k heb een nieuwe baan! Echt super
Hele gezellige collega's waarmee goed een kopje thee te drinken valt tijdens office uren. Ik werk in een kleine tassenwinkel, met tassen gemaakt van het meest prachtige leer. Het enige waar ik enigzins aan sterf is het feit dat je de hele dag staat (zitten of hangen aan de toonbank is verboden...). Mijn voeten vallen er dus bijna dagelijks af en groeien dan weer aan als staartjes van hoe heet dat beestje, een gerbil, een kameleon? Welk dier doet dat ook alweer?
Ben nu begonnen aan een nieuw blok op de uni, hopende dat ik de vorige gehaald heb. Hoe staat het met jullie toetsen allemaal?
Daarnaast wordt ik ziek van mijn huisgenoot, want die is super ongezellig als ze er is, en verder is ze een constante afwezige. Men vraagt zich af waarom ze de kamer huurt. Marko, hoe staat het in jouw nieuwe hutje? Al druk bezig met de verhuizing voor volgende week?
Goed, expecting some news from everyone. Oja, Annelies, jij had toch allemaal tussententamens ofzo? Allemaal gehaald? Had je daarnaast ook nog gewone tentamens?
Ciaociao, of op z'n mestreechs, hoiiiii!
Sun Oct 31, 2010 7:16 pm by Annuh