Duhh-Buhh
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Bros b4 hos
 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Update :p

Go down 
AuthorMessage
K.D.
Member
K.D.


Posts : 326
Reputation : 2
Respect : 5305
Join date : 2010-04-01

Update :p  Empty
20101031
PostUpdate :p

Het is allemaal zo bizar oninteressant, maar goed :p I
k heb een nieuwe baan! Echt super Smile Hele gezellige collega's waarmee goed een kopje thee te drinken valt tijdens office uren. Ik werk in een kleine tassenwinkel, met tassen gemaakt van het meest prachtige leer. Het enige waar ik enigzins aan sterf is het feit dat je de hele dag staat (zitten of hangen aan de toonbank is verboden...). Mijn voeten vallen er dus bijna dagelijks af en groeien dan weer aan als staartjes van hoe heet dat beestje, een gerbil, een kameleon? Welk dier doet dat ook alweer?
Ben nu begonnen aan een nieuw blok op de uni, hopende dat ik de vorige gehaald heb. Hoe staat het met jullie toetsen allemaal?
Daarnaast wordt ik ziek van mijn huisgenoot, want die is super ongezellig als ze er is, en verder is ze een constante afwezige. Men vraagt zich af waarom ze de kamer huurt. Marko, hoe staat het in jouw nieuwe hutje? Al druk bezig met de verhuizing voor volgende week?
Goed, expecting some news from everyone. Oja, Annelies, jij had toch allemaal tussententamens ofzo? Allemaal gehaald? Had je daarnaast ook nog gewone tentamens?
Ciaociao, of op z'n mestreechs, hoiiiii!
Back to top Go down
Share this post on: reddit

Update :p :: Comments

Annuh
Re: Update :p
Post Sun Oct 31, 2010 7:16 pm by Annuh
Hee!!

Haha, ik vind het wel typisch iets voor jou om in een tassenwinkel te staan Wink Maar leuk hoor! Ook veel collega's van dezelfde leeftijd daar dan?

Ik heb idd 3 deeltentamens van 1 vak gehad, om een beetje te wennen aan tentamens, en omdat het anders enorm veel was om in 1 tentamen te stoppen. Ik heb de 1e 2 hiervan netjes gehaald, en dinsdag heb ik de 3e en ik mag 9/20 fout doen, dus dat moet lukken. En het practicum van dit vak heb ik al gehaald.
Verder heb ik 1 tentamen afgelopen vrijdag gehad, maar nog geen uitslag van.
En het 3e vak dat ik heb, gaat nog door, dus daar heb ik in januari pas tentamen van.

Ik krijg straks statistiek, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat worden! ook wel weer leuk..
Maar mensen vertel!
Meamme0
Re: Update :p
Post Sun Oct 31, 2010 8:50 pm by Meamme0
K.D. wrote:
Het is allemaal zo bizar oninteressant, maar goed :p I
k heb een nieuwe baan! Echt super Smile Hele gezellige collega's waarmee goed een kopje thee te drinken valt tijdens office uren. Ik werk in een kleine tassenwinkel, met tassen gemaakt van het meest prachtige leer. Het enige waar ik enigzins aan sterf is het feit dat je de hele dag staat (zitten of hangen aan de toonbank is verboden...). Mijn voeten vallen er dus bijna dagelijks af en groeien dan weer aan als staartjes van hoe heet dat beestje, een gerbil, een kameleon? Welk dier doet dat ook alweer?
Ben nu begonnen aan een nieuw blok op de uni, hopende dat ik de vorige gehaald heb. Hoe staat het met jullie toetsen allemaal?
Daarnaast wordt ik ziek van mijn huisgenoot, want die is super ongezellig als ze er is, en verder is ze een constante afwezige. Men vraagt zich af waarom ze de kamer huurt. Marko, hoe staat het in jouw nieuwe hutje? Al druk bezig met de verhuizing voor volgende week?
Goed, expecting some news from everyone. Oja, Annelies, jij had toch allemaal tussententamens ofzo? Allemaal gehaald? Had je daarnaast ook nog gewone tentamens?
Ciaociao, of op z'n mestreechs, hoiiiii!

Een salamander.

Bedoel je niet "op z'n mstrgs"? ( ja dat weet ik vrij zeker, half limburg zegt het zonder klinkers.
K.D.
Re: Update :p
Post Sun Oct 31, 2010 9:00 pm by K.D.
Hm, nee, als ik het goed heb is het Maastricht > Mestreech. In de officiƫle schrijftaal hiero :p
Meamme0
Re: Update :p
Post Sun Oct 31, 2010 9:38 pm by Meamme0
Mstrgs is achterlijk vergeleken met andere Limburgse dialecten, en al helemaal vergeleken met de rest van de wereld's talen.

Oh en Louis heeft constant kritiek op twents, maar hij heeft geen recht van spreken met z'n Roermondse bakkes. Razz
Duizendklappert
Re: Update :p
Post Tue Nov 02, 2010 9:32 pm by Duizendklappert
Hoiii is dus niet Mstrgs, dat is HOOOUUUDOOOEEEEEE

Ben van de week bij de IKEA geweest, wat kastjess en een bureau opgesnord. Nu bezig met m'n bed en een kastje zwart verven. Maandag gaan we de boel eens in elkaar zetten in m'n kamer. Ik heb echt zin om op mezelf te wonen Very Happy
Vandaag een tentamen gehad, keihard gehaald, net als m'n voortgangstoets en een deeltoets die 30% meetelt voor de eindtoets net wel/net niet gehaald. Blok halen komt dus helemaal goed.
K.D.
Re: Update :p
Post Wed Nov 03, 2010 9:56 am by K.D.
Dat is potdorie Brabants.

Niemand hier zegt het in elk geval.

En waarom ga je dingen zwart verven? Bij de Ikea kun je het toch ook gewoon meteen zwart kopen Wink
Annuh
Re: Update :p
Post Wed Nov 03, 2010 1:51 pm by Annuh
Ik heb mn ene tentamen, bestaande uit 3 deeltentamen, in ieder geval gehaald Very Happy

En ja, dat was ook mijn reactie, dan koop je hem toch meteen in het zwart?
Meamme0
Re: Update :p
Post Wed Nov 03, 2010 1:54 pm by Meamme0
Jullie snappen het gewoon niet.
K.D.
Re: Update :p
Post Wed Nov 03, 2010 3:35 pm by K.D.
Wij snappen waarschijnlijk niet wat wij hieraan niet snappen.
Duizendklappert
Re: Update :p
Post Wed Nov 03, 2010 3:58 pm by Duizendklappert
Inderdaad. Dingen van thuus zwart verven, snap da dan
Re: Update :p
Post  by Sponsored content
 

Update :p

Back to top 

Page 1 of 1

 Similar topics

-
» Update: Reputation Systeem en Control Panel

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Duhh-Buhh :: Entertainment :: Blog-
Jump to: