Duhh-Buhh
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bros b4 hos

HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

de gedachte en fantasie van de mens

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Basman
Member

Respect : 5571

de gedachte en fantasie van de mens Empty
PostSubject: de gedachte en fantasie van de mens   de gedachte en fantasie van de mens Icon_minitimeSun Mar 21, 2010 10:59 pm

Af en toe ga ik op zoek naar een foto voor de lelijke mensen topic. en dan kom ik heel veel half naakte video game characters tegen zoals Peach en princess Zelda maar ook van anime enzo.
maar dit zijn gewoon neppe en bedachte characters, hoe komt het dat sommige mensen deze liever naakt zien dan echte mensen? mensen zijn druk bezig met deze characters te tekenen in exact detail om ze zo sexy mogelijk te maken? maar waarom? het is niet echt.
ook krijgen mensen veel verkeringen via internet. ik snap waarom mensen online iemand vragen om verkering te krijgen. zodat ze niet bang worden enzo maar iemand alleen kennen via een website zoals hyve of myspace is raar maar gebeurt erg vaak.
al deze dingen geven geen goed beeld weer van een persoon maar wordt erg aantrekelijk gemaakt door iemands fantasie. die persoon beeld zich in hoe iemand is en wordt daar verliefd op terwijl diegene het mis heeft. maar het is wel echte verliefdheid. het is niet anders dan iemands verliefdheid met een echt persoon.
houd dat in dat echte relaties ook vooral zo belangrijk zijn vanwege de fantasie van iemand? denk je dat echte relaties bijzonder zijn door de fantasie van iemand die doet denken dat iemand beter is dan diegene is?
zou iedereen dan eigenlijk gelijk zijn voor iedereen? maar dat de fantasie iemand beter kan maken waardoor je er verliefd op kan raken? maar ook via fantasie iemand slechter kan maken dan diegene is?

er zijn veel bots op msn waaronder Chatman en Alice. deze bots zijn nog niet bijzonder ontwikkeld en zijn niet intressant om mee om te gaan. maar denk je dat als er in de toekomst slimmere bots uit komen dat er dan ook mensen zullen wezen die verliefd raken op die bots door er lang mee te chatten?

in Japan was er laatst een regel gemaakt die er voor zorgde dat mensen kunnen trouwen met media en kunst en dingen die mensen hebben gemaakt. na dat die regel inging ging een man meteen trouwen met de character uit een game.
zou deze man net zo gelukkig zijn als een ander getrouwd stel? of zou dit gewoon voor mensen kunnen werken die echt compleet gek zijn op een bepaald personage die door iemand bedacht is?

schrijf alsjeblieft je mening over dit onderwerp op.
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

Respect : 5909

PostSubject: Re: de gedachte en fantasie van de mens   de gedachte en fantasie van de mens Icon_minitimeMon Mar 22, 2010 1:17 am

Respect voor dit. Eindelijk een goed topicje.
Ik denk dat mensen zich door zich in te leven in bijvoorbeeld games aangetrokken kunnen voelen tot bepaalde bedachte figuren. In een goed spel leef je je in. Als daar een mooie dame in voor komt, dan kun je je best vertrouwd beginnen te voelen. Japanners gaan daar altijd wat verder in, die hebben dan ook geen leven, dus vandaar dat daar al die verhalen vandaan komen, denk ik.
Back to top Go down
Basman
Member

Respect : 5571

PostSubject: Re: de gedachte en fantasie van de mens   de gedachte en fantasie van de mens Icon_minitimeMon Mar 22, 2010 7:08 pm

je in leven in een game is erg belangrijk om te bepalen of je hem leuk vindt. bijvoorbeeld Maya uit Phoenix Wright was erg leuk. maar ik denk dat bij sommige characters het enige is dat je weerhoudt verliefd op ze te worden het feit is dat ze in je schermpje zitten en je ze niet echt kan vast houden. ze bestaan niet serieus. maar daarentegen, als je ergens iemand ziet die verkleed is als Maya en doet als Maya dan is het nog niet hetzelfde voor je. dus op een bepaalde manier zijn deze characters wel echt voor jou. en heb je wel een echte relatie met mekaar gekregen ook al praat je niet eens zelf met deze characters.

maar binnenkort komt er wat voor de xbox dat best wel eens een revolutie kan worden voor dit onderwerp.

dit gaat over een jongen waar je serieus mee kunt praten en bevriend mee kunt raken.

het probleem is alleen dat dit wordt gemaakt door een amerikaan waardoor de belangrijke punten niet liggen op het contact hebben met een character maar meer op de technology die ze nu hebben bedacht. maar als dit gemaakt werd door een japanner dan was dit waarschijnlijk een meisje geweest waar je bevriend mee moest raken.

anyway, dit zal wel technology worden die binnenkort nog veel verder wordt ontwikkeld en over 50 jaar hebben we vast en zeker robotten waarmee we willen trouwen.
Back to top Go down
Metalhead:)
Drumkut
Metalhead:)

Respect : 5706

PostSubject: Re: de gedachte en fantasie van de mens   de gedachte en fantasie van de mens Icon_minitimeMon Mar 22, 2010 7:54 pm

trouwen vind ik wat te ver gaan.

doe mij maar een slaaf bot waar ik tegenaan kan lullen en die terug praat maar die moet vooral mun kamer kunnen opruimen! laat die japanners maar lekker neuken met zon ding, hebben hun ook weer wat afleiding van hun no-live wereld.
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

Respect : 5909

PostSubject: Re: de gedachte en fantasie van de mens   de gedachte en fantasie van de mens Icon_minitimeFri Mar 26, 2010 3:51 pm

Splittified en movified omdat ik dit toch wel een Discussie topic vind.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: de gedachte en fantasie van de mens   de gedachte en fantasie van de mens Icon_minitime

Back to top Go down

de gedachte en fantasie van de mens
Back to top 
Page 1 of 1