Meamme0 Administrator
Posts : 2025 Reputation : 3 Respect : 5912 Join date : 2010-03-19
| Subject: RPG: Pokemon HeartGold/SoulSilver Sun Mar 21, 2010 5:58 pm | |
| Er is weer een nieuwe pokemon uit! Deze keer speelt het zich of in oude landen, namelijk Johto ( van Gold/Silver ) en Kanto ( van Red/Blue/Yellow). Je begint in New Bark Town ( Johto ). Ze hebben het idee uit Yellow dat er een pokemon achter je aan kan lopen weer gebruikt. De eerste pokemon in je actieve lijst loopt achter je aan. Ik ben nog niet zo ver, dus ik kan er nog niet zo heel veel over zeggen, maar het is wel een tof spel tot nu toe.
Last edited by Meamme0 on Sat Aug 14, 2010 2:43 pm; edited 1 time in total | |
|
Basman Member
Posts : 488 Reputation : 0 Respect : 5574 Join date : 2010-03-19
| Subject: Re: RPG: Pokemon HeartGold/SoulSilver Mon Mar 22, 2010 12:27 am | |
| ik denk niet dat ik hem ga downen. het schijnt wel een van de beste pokemons te zijn maar ik ben niet meer zo gek op de pokemon games. eerlijk gezegt game ik sowieso niet veel meer. ik ben alleen nog maar echt gek op fighting games en op adventure en de rest hou ik niet lang meer vol. | |
|
Meamme0 Administrator
Posts : 2025 Reputation : 3 Respect : 5912 Join date : 2010-03-19
| Subject: Re: RPG: Pokemon HeartGold/SoulSilver Mon Mar 22, 2010 8:34 pm | |
| - Basman wrote:
- ik denk niet dat ik hem ga downen. het schijnt wel een van de beste pokemons te zijn maar ik ben niet meer zo gek op de pokemon games. eerlijk gezegt game ik sowieso niet veel meer. ik ben alleen nog maar echt gek op fighting games en op adventure en de rest hou ik niet lang meer vol.
En hentai games natuurlijk Het spel is het wel waard, het is zeker goed. Ik kan me er alleen niet meer toezetten die klote beesten weer allemaal van level 3 tot 70 te levelen. Ik ben het stinkzat. | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: RPG: Pokemon HeartGold/SoulSilver | |
| |
|