K.D. Member
Posts : 326 Reputation : 2 Respect : 5498 Join date : 2010-04-01
| Subject: Afscheid Meneer Berveling Sat May 14, 2011 9:16 pm | |
| Hier bereik ik jullie vast wel mee Zojuist het tragische nieuws ontvangen dat meneer Berveling stopt, hopelijk leveren jullie allemaal wat in bij men. Buykx. Check de bijlage die hij rond heeft laten sturen: Michael BuykxWagenschuurstraat 178043 XW ZwolleMh2@dds.nl www.wereldgymnasiumccc.nl Afscheid Dhr. BervelingBeste oud-leerlingen van het CCC Het zal jullie verbazen, maar Dhr. Berveling neemt deze zomer afscheid als docent van het CCC. Hij heeft nog twee jaar na zijn pensioen doorgewerkt en kan het les geven maar moeilijk loslaten. Maar nu breekt toch de tijd aan dat kleinkinderen, Esperanto, opera en preken voorrang krijgen. Een einde aan een tijdperk voor het CCC…..Ik wil jullie daarom graag om medewerking vragen. Bij zijn afscheid zouden we hem graag een “liber amicorum” aanbieden met herinneringen van oudleerlingen en collega’s. Een van de zeer weinige zwakke plekken van Dhr. Berveling is het onthouden van namen. Het zou daarom fijn zijn als je ook het jaar en (bijv. de examenauteur) wilt vermelden dat je eindexamen hebt gedaan op het CCC, en een foto van jezelf in de bijdrage wilt verwerken. Verder kun je het helemaal vormgeven zoals je zelf wilt, varierend van een paar regeltjes tot een digitaal kunstwerk. Om praktische redenen heeft een word-document van één A-4 de voorkeur, maar als een ander format je meer mogelijkheden geeft ook goed natuurlijk.Mocht er zo gauw geen anecdote te binnen schieten (kan ik me nauwelijks voorstellen), probeer dan antwoord te geven op de vraag: “wat heeft mijn gymnasiumtijd op het CCC me eigenlijk opgeleverd?” of: “wat gun ik Dhr. Berveling na zijn pensioen?”Willen jullie je bijdrage uiterlijk 24 juni mailen naar: mh2@dds.nl (prive-mail MBX)En als je contact hebt met andere oud-leerlingen van het CCC die les gehad hebben van Dhr. Berveling, wil je dan alsjeblieft dit verzoek aan hen doorsturen?
HEEL VEEL DANK voor je medewerking, veel succes met je studie of beroep en vooral met alles wat het leven de moeite waard maakt,Hartelijke groet! Michael Buykx. | |
|
Annuh Member
Posts : 372 Reputation : 0 Respect : 5523 Join date : 2010-05-22
| Subject: Re: Afscheid Meneer Berveling Tue May 17, 2011 9:11 pm | |
| Haha, volgens mij heeft hij écht iedereen op facebook e.d. benaderd.. En Regine had het al doorgestuurd. Maar toch nog een keer bedankt Wel jammer dat hij weg gaat.. Volgens Dennis is hij ontslagen via de mail. Dus als dat waar is, is dat niet zo leuk voor hem.. | |
|
K.D. Member
Posts : 326 Reputation : 2 Respect : 5498 Join date : 2010-04-01
| Subject: Re: Afscheid Meneer Berveling Mon May 23, 2011 8:32 pm | |
| WAT? Ik dacht dat hij uit zichzelf was weggegaan! Dat is echt schofterig als ze dat gedaan hebben. Alles loopt uit de hand daaro sinds wij weg zijn :p Is één van jullie eigenlijk al weer eens terug geweest op school? Ik ben eigenlijk best benieuwd :p | |
|
Duizendklappert The Fisherman
Posts : 1091 Reputation : 5 Respect : 5482 Join date : 2010-03-21
| Subject: Re: Afscheid Meneer Berveling Thu May 26, 2011 12:43 am | |
| Als dat zo is gaan er stenen door ruiten en ontvoeren we de cola-automaat. Met name dit laatste als protest. Nee, ben er niet meer binnen geweest, alleen met 5 mei op het plein gezeten. Heb eigenlijk wel machtig zin om nog eens een koude Cola Cherry te drinken En ik schrijf natuurlijk een episch stukje anale veerdrukkerij voor onze Gerrit. | |
|
Annuh Member
Posts : 372 Reputation : 0 Respect : 5523 Join date : 2010-05-22
| Subject: Re: Afscheid Meneer Berveling Mon May 30, 2011 11:21 pm | |
| Hmmm, ik moet nog steeds wat inleveren voor Gerrit -_- Morgen maar even doen. Ik ben der ook niet binnen meer geweest.. En ben ook erg benieuwd hoe het daar is! We komen er vast ooit in ons leven nog wel een keer | |
|
Duizendklappert The Fisherman
Posts : 1091 Reputation : 5 Respect : 5482 Join date : 2010-03-21
| Subject: Re: Afscheid Meneer Berveling Mon May 30, 2011 11:22 pm | |
| Kunnen we hem niet eens komen verrassen met een lekker blikkie tonijn?
| |
|
Sponsored content
| Subject: Re: Afscheid Meneer Berveling | |
| |
|