Bros b4 hos |
|
| Enquete, graag invullen :) | |
| | Author | Message |
---|
Meamme0 Administrator
Posts : 2025 Reputation : 3 Respect : 5914 Join date : 2010-03-19
| Subject: Enquete, graag invullen :) Fri Jul 16, 2010 1:44 pm | |
| Even een standaard enquete van internet plukken en aanpassen:
1. Wat vind je van de inhoud van het forum? Hou hier wel rekening dat we met maar 5 actieve leden zitten :p a. Goed b. Kan beter, moet meer. c. Om te janken
2. Wat vind je van de layout van het forum? a. Moet strakker b. Is wel goed zo. c. Een kleine aanpassing zou tof zijn, namelijk:....
3. Wat vind je van de staff van het forum? a. Vreselijk, wat een kutstaff. b. Hij doet het best goed. c. anders, nl
4. Wat vind je van de plaatjes van bijvoorbeeld Topics, en wat er boven aan staat ( "index" en zo) a. Kan mooier b. ik vind het wel prima zo. c. Kut, neem een ander thema.
5. Wat vind je van het aantal leden? ( ik probeer meer leden te krijgen, maar help eens mee joh ) a. Moeten meer leden komen. b. Maakt me niet zo heel veel uit. c. Meer leden, liever niet, ik heb het liever klein. ( gay)
6. Wat vind je van het gedrag van de leden? a. Prima, over het algemeen verloopt alles lekker. b. De staff moet harder op treden tegen flamers. c. De sfeer is ronduit kut.
7. Wat vind je van de extra functies, behalve het posten en reageren op topics? a. Leuk b. vervelend c. Ik heb een suggestie, namelijk...
8. Nog opmerkingen? a. Nee b. Ja, namelijk....
Dus ik hoop dat jullie dit allemaal serieus invullen, ik kan er wel wat mee.
Oh, en nodig mensen uit, dat vult lekker
Last edited by Meamme0 on Fri Jul 16, 2010 1:59 pm; edited 1 time in total | |
| | | Annuh Member
Posts : 372 Reputation : 0 Respect : 5529 Join date : 2010-05-22
| Subject: Re: Enquete, graag invullen :) Fri Jul 16, 2010 1:50 pm | |
| 1. b, maar met zo weinig leden kan je niet beter, en iedereen is weg dus ja. 2. b 3. b 4. b, ik ben een b-fan 5. a, maar wie in godsnaam 6. a 7. a 8. a | |
| | | K.D. Member
Posts : 326 Reputation : 2 Respect : 5504 Join date : 2010-04-01
| Subject: Re: Enquete, graag invullen :) Fri Jul 16, 2010 3:33 pm | |
| Goed, allez: 1. b, 2. c: kunnen die gekke huisdieren weer weg? Ze zijn zinloos, en nemen heel veel ruimte in waardoor je zoveel moet scrollen..., 3. b, 4. b, 5. a: heb al moeite gedaan, maar ze willen niet zo :p, 6. wat zijn flamers?? 7. c, misschien moet je posts van filmpjes etc. moeten kunnen raten? als je bijvoorbeeld denkt een fantastisch filmpje te hebben, maar iedereen het kut vind omdat ze je maar één sterretje geven ipv vijf, don't bother the next time around. 8. a. | |
| | | Meamme0 Administrator
| Subject: Re: Enquete, graag invullen :) Fri Jul 16, 2010 3:39 pm | |
| Flamers zijn... Marko eigelijk. Mensen die andere mensen beschelden over internet. Of zeikerds. In ieder geval kutlui.
En dealio, ik regel wel dat die huisdieren alleen op je profiel staan, is makkelijker dan verwijderen xD | |
| | | Basman Member
Posts : 488 Reputation : 0 Respect : 5576 Join date : 2010-03-19
| Subject: Re: Enquete, graag invullen :) Fri Jul 16, 2010 3:45 pm | |
| Ik vind dit forum geweldig zo, helemaal perfect. | |
| | | Meamme0 Administrator
| Subject: Re: Enquete, graag invullen :) Sat Jul 17, 2010 12:02 pm | |
| Dank u voor het invullen van de enquete. Top. En we werken aan meer leden | |
| | | Sponsored content
| Subject: Re: Enquete, graag invullen :) | |
| |
| | | | Enquete, graag invullen :) | |