Subject: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube! Wed Jun 23, 2010 12:28 pm
Was gister beetje schoenen aan het kijken, stuitte ik hierop, dus ik dacht, hier komt een duidelijk aanwijzing van hoe je fake kunt spotten ofzo, maar de freaking schoenen komen nooit uit de verdomde doos! Punt van het filmpje dus? Ehm, geen.
Subject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube! Tue Feb 22, 2011 2:05 pm
Mijn god, je zou maar tijd over hebben én ook nog niks beters/leukers te doen hebben. En hoeveel geld heeft zij dat ze dit kan kopen allemaal =_= Ik zou van dat geld iets anders kopen
Subject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube! Tue Feb 22, 2011 10:01 pm
Ja, heb er net al eentje weggegooid na enkele maanden Was een grote zwarte massa geworden... Eens kijken welke ik nu weer ga kopen, terug naar de oude of straks op het vliegveld in de tax free kijken ofzo... Of doen ze daar alleen aan parfum?
Subject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube! Tue Feb 22, 2011 10:57 pm
Ik heb geen flauw idee xD Parfum hebben ze sowieso, maar mascara.. Hmm, miss wel van Chanel enzo ja, maar ik denk het eigenlijk niet. Wanneer vlieg je?