Duhh-Buhh
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bros b4 hos

HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!

Go down 
+2
Meamme0
K.D.
6 posters
AuthorMessage
K.D.
Member
K.D.

Respect : 5502

Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Empty
PostSubject: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeWed Jun 23, 2010 12:28 pm

Was gister beetje schoenen aan het kijken, stuitte ik hierop, dus ik dacht, hier komt een duidelijk aanwijzing van hoe je fake kunt spotten ofzo, maar de freaking schoenen komen nooit uit de verdomde doos! Punt van het filmpje dus? Ehm, geen.
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

Respect : 5912

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeWed Jun 23, 2010 12:35 pm

Back to top Go down
Duizendklappert
The Fisherman
Duizendklappert

Respect : 5486

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeWed Jun 23, 2010 12:38 pm

Het WK Voetbal nadoen met Lego. Lijkt me vrij nutteloos
Back to top Go down
K.D.
Member
K.D.

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeWed Jun 23, 2010 12:40 pm

AAAAAH Wat schattig :p Zinloos, maar wel grappig :p

En btw, die vrouw in dat rook filmpje is ERN-STIG.
Back to top Go down
K.D.
Member
K.D.

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeWed Jun 30, 2010 7:20 pm

... ... ... ......................... .... .... ............................ Bijzonder. Ofzo.
Back to top Go down
Basman
Member

Respect : 5574

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeThu Jul 01, 2010 9:12 pm

Back to top Go down
chiquita
Banana :)
chiquita

Respect : 5302

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeSat Jul 24, 2010 6:36 pm

Ik lever ook nog maar eens mn aandeel aan dit topic.

Bekend bij de meeste van jullie, maar kan niet ontbreken bij nutteloze filmpjes:

Back to top Go down
Basman
Member

Respect : 5574

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeSat Jul 31, 2010 3:47 pm

Chris Crocker ownt Smile

lol
Back to top Go down
K.D.
Member
K.D.

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeMon Feb 21, 2011 9:14 pm

I'm intrigued... WhoTF needs all of it? EN KAN ER TIEN MINUTEN OVER LULLEN.

Back to top Go down
Annuh
Member
Annuh

Respect : 5527

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeTue Feb 22, 2011 2:05 pm

Mijn god, je zou maar tijd over hebben én ook nog niks beters/leukers te doen hebben. En hoeveel geld heeft zij dat ze dit kan kopen allemaal =_= Ik zou van dat geld iets anders kopen Smile
Back to top Go down
K.D.
Member
K.D.

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeTue Feb 22, 2011 3:55 pm

Hihi, ik ook, maar ik denk dat ze het meeste krijgt om te promoten.
Back to top Go down
Annuh
Member
Annuh

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeTue Feb 22, 2011 6:31 pm

Ja, da's waar, maar dan nog. Je bent er jaren mee bezig om het op te krijgen en kan je dus al je mascara enzo weggooien -_-
Back to top Go down
K.D.
Member
K.D.

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeTue Feb 22, 2011 10:01 pm

Ja, heb er net al eentje weggegooid na enkele maanden Sad Was een grote zwarte massa geworden... Eens kijken welke ik nu weer ga kopen, terug naar de oude of straks op het vliegveld in de tax free kijken ofzo... Of doen ze daar alleen aan parfum?
Back to top Go down
Annuh
Member
Annuh

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeTue Feb 22, 2011 10:57 pm

Ik heb geen flauw idee xD Parfum hebben ze sowieso, maar mascara.. Hmm, miss wel van Chanel enzo ja, maar ik denk het eigenlijk niet. Wanneer vlieg je?
Back to top Go down
K.D.
Member
K.D.

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeWed Feb 23, 2011 5:45 pm

Zaterdag en maandag weer terug.
Back to top Go down
Annuh
Member
Annuh

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeWed Feb 23, 2011 6:30 pm

Owkee,, alvast heel veel plezier dan! Very Happy
Back to top Go down
K.D.
Member
K.D.

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitimeWed Feb 23, 2011 9:13 pm

Merci Smile
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!    Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!  Icon_minitime

Back to top Go down

Wie het meest nutteloze filmpje kan vinden op youtube!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Van welke vis houd je het meest?