Duhh-Buhh
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bros b4 hos

HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

Pet Systeem info

Go down 
AuthorMessage
Meamme0
Administrator
Meamme0

Respect : 5913

Pet Systeem info Empty
PostSubject: Pet Systeem info   Pet Systeem info Icon_minitimeSun May 23, 2010 3:46 pm

Ze zijn niet alleen voor de leuk, maar ik had een ideetje. Zoals we allemaal weten is 200 respect 1 blikje cola, en andersom. Dus de volgende keer als ik bijvoorbeeld een minigame online zet kun je je pet als bonus gebruiken! Je krijgt een percentage erbovenop. Dit percentage is ATK. Dus als je ATK: 1 hebt, krijg je 1% er boven op. Is je ATK 30, krijg je er 30% bovenop.

Nu HP: Je Hp is het percentage korting op aankopen ( binnen de winkel, niet van personen zelf), maar dit gaat maximaal tot 75. Ik verzin nog wel wat daarna gebeut.
Ideeen voor dit soort dingen? zeg het dan even, dan maak ik het.

Je kunt je Pet ook verkopen, je kunt er meerdere hebben, houd ik bij. Als je hem wil verkopen, maak dan een topic waarin je zegt dat je je pet wil verkopen. Prijs kun je zelf bepalen aan de hand van stats en soort pet ofzo.

Last edited by Meamme0 on Mon May 24, 2010 10:27 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

Respect : 5913

Pet Systeem info Empty
PostSubject: Re: Pet Systeem info   Pet Systeem info Icon_minitimeMon May 24, 2010 10:08 pm

Nu heeft Hp ook nut! Lees ^ Daar!
Back to top Go down

Pet Systeem info
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pet Systeem
» Achievement systeem
» Update: Reputation Systeem en Control Panel