Duhh-Buhh
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bros b4 hos

HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Meamme0
Administrator
Meamme0

Respect : 5912

Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Empty
PostSubject: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeThu Apr 15, 2010 3:26 pm

Iron Man of Gaming 2

Ik zit er aan te denk een toernooitje met iets van 5 games te organiseren. Ik dacht aan:
-Brawl
-Worms 4
- Unreal Tournament ( moet Bas even meewerken)
- xxxxxx
- xxxxxx

Dus als je ideeën of nutteloze opmerkingen of games hebt, maak me gek.
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeThu Apr 15, 2010 4:19 pm

Mario Kart: Double Dash!! Goed idee?
Back to top Go down
Basman
Member

Respect : 5574

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeThu Apr 15, 2010 4:39 pm

ik denk dat het een beter idee is als we dan iedereen 1 game laten kiezen. want dit zijn allemaal games die jij ruim hebt kunnen oefenen.
Back to top Go down
Metalhead:)
Drumkut
Metalhead:)

Respect : 5709

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeThu Apr 15, 2010 4:47 pm

ik stem ook in voor brawl en worms 4, heb je er toch al 2 dennis Wink
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeThu Apr 15, 2010 5:34 pm

Iedereen is welkom om te komen gamen hoor Razz En omdat ik dit dus ook dacht vraag ik jullie voor games. Oh en misschien doe ik ook niet mee, dat zou opzich ook wel eerlijk zijn.
Back to top Go down
Duizendklappert
The Fisherman
Duizendklappert

Respect : 5486

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeThu Apr 15, 2010 10:52 pm

Fifa!!!! Cool
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeFri Apr 16, 2010 9:34 am

Ik vind dat we wel Brawl en Worms moeten doen. 80% van de mensen met een Wii heeft brawl, en iedereen is welkom om bij mij te komen gamen, dus oefening zat. Het is een geweldige game voor dit soort dingen.
Worms is ook niet exclusief aan mij toe bedeeld, je kunt gratis een prima speelbare demo downloaden.
Voor de rest vind ik dat we nog een soort van race game moeten hebben en een iets van een platformer. Als we dan Unreal Tournament erbij doen hebben we wel een redelijke zooi games.
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeFri Apr 16, 2010 3:40 pm

Dit is ongeveer het formaat, niks staat nog vast, dus niet zeiken, maar kritiek geven.

Iron Man of Gaming: Duhh-Buhh
Er zullen mini-toernooitjes in vijf games gehouden worden. Per game krijg je respect voor eerste en tweede plek. Ook krijg je punten die je meeneemt naar de andere games. Aan het einde van het toernooi kijken we wie de meeste punten heeft en die krijgt een hoofdprijs. Ook is er een tweede prijs. Ik zal als Host alleen meedoen als er minder dan vier meedoen Razz.

Wie wat waar wanneer?
Komt nog

Prijzen
Hoofdprijs

1ste: 500 Rsp
2de: 200 Rsp
Iedereen krijgt hierbovenop ook nog het aantal punten in Respect uitgekeerd.

Super Smash Bros: Brawl
1ste: 50 Rsp en 10 punten
2de: 20 Rsp en 3 punten

Worms 4: Mayhem
2de: 50 Rsp en 3 punten

Mario Kart: Double Dash!!

Unreal Tournament III

Street Fighter IV

!!Dit is nog een voorlopige lijst, niet zeiken, kom zelf met goede ideeën.!!

Uitleg per game
Super Smash Bros: Brawl

Het gaat als volgt: Er wordt een toernooi opstelling gemaakt, 1 vs 1. Als persoon x tegen y moet, speelt eerste een ronde op de stage Battlefield. Verliezer mag volgende stage bepalen. Verliest hij weer, ligt hij eruit. Anders kiest de ander de stage. Het is dus een combinatie van een best-of-three en een knockout-systeem. Dit gaat door tot de finale, die is met 3 levens in plaats van 2 en geen best-of-three meer.
- Ieder Character is speelbaar.
- Je speelt het hele toernooi met hetzelfde Character
- 1ste stage is Battlefield
- Items zijn uit.
- Geen computers.
- Stock, 2 levens.
- Bij een gelijkspel door een kamikaze wint de uitvoerder.
- Rest is normale settings.

Worms 4: Mayhem
Er komt een 1 vs 1 potje Deathmatch. Stage moet ik nog even zien, instellingen ook.
Tip: Gratis speelbare demo: http://worms-4-mayhem.en.softonic.com/

Dit wordt het formaat ongeveer, ik ga hiermee door als er meer zekerheid is over de games en zo. Als je opmerkingen hebt, post dan hieronder.

Wedden
Er kan natuurlijk ook gewed worden met je Respect. Wedden kan:
-Van te voren ( als het plan definitief is).
- Tot een paar seconden voor het begin.
- volgens de regel :"Je mag op jezelf wedden, niet op je tegenstander."
- met de bank ( kan altijd)
- met een medemens.

Wed ze Very Happy

Back to top Go down
Basman
Member

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeFri Apr 16, 2010 9:36 pm

ik zal je zeggen wat ik er van vindt!!!

niet gek veel.

boeit me niet zo.
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeSat Apr 17, 2010 1:52 am

Bitch. Ga meedoen dan, help met organiseren, opper spellen die je geil vind dan
Back to top Go down
Basman
Member

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeSat Apr 17, 2010 9:59 am

we kunnen een heleboel mensen gaan vragen die hier niet op zitten zodat we het forum supporten.
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeSat Apr 17, 2010 1:32 pm

Very Happy Goed idee Very Happy
Back to top Go down
Basman
Member

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeSat Apr 17, 2010 9:09 pm

Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Iron-ManLogo

het idee van the iron man of gaming, is dat je de beste van alle games moet zijn. oftewel de beste gamer die we kunnen vinden.

misschien ben je wel goed in het race spel Burnout maar ben je ook net zo goed in het oude race spel F-zero?

als je alleen maar kan racen of shooteren is niet zo gek maar kun je ook mensen verslaan met andere games?

daarom zou ik het lekker groot iets maken met veel mensen en veel tv's in een ruime plek. en trek er een flinke dag voor uit.
en nodig elke zwerver uit die je kent ookal is het een grote mongool.
doe er een leuke prijs bij zodat het nog wat lijkt en geef ons wat te vreten. dan is het nog wel wat waard.
Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Ballonnen

neemt niet weg dat het me nog steeds niet veel intreseert.
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeSat Apr 17, 2010 9:59 pm

Basman wrote:
Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Iron-ManLogo
misschien ben je wel goed in het race spel Burnout maar ben je ook net zo goed in het oude race spel F-zero?

daarom zou ik het lekker groot iets maken met veel mensen en veel tv's in een ruime plek.
doe er een leuke prijs bij zodat het nog wat lijkt en geef ons wat te vreten. dan is het nog wel wat waard.

We kunnen niet elk racespel nemen, dus ik heb besloten dat 1 van elk genre wel goed is. als je dan 5 genres neemt ben je een eind op weg.

Ruime plek? Hoe? we hebben niet een hal tot onze beschikking. We kunnen niks huren, wordt te duur.
Veel tv's is ook onzin, zoveel mensen krijgen we toch niet.
Veel mensen past niet in onze beschikbare ruimten.

Leuke prijs? Hoe? je wil veel mensen laten meedoen, maar dan moet de prijs ook goed zijn. Punt is dat ik weinig zin heb om voor een klein gametoernooitje veel te gaan betalen. En het te vreten komt wel, we verdelen gewoon de kosten, komt wel redelijk goedkoop uit.
Back to top Go down
Basman
Member

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeSun Apr 18, 2010 12:10 pm

tja dat bedoel ik. het zijn gewoon een paar mensen die gamen. boeit me niet zo.
Back to top Go down
Meamme0
Administrator
Meamme0

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitimeTue Apr 20, 2010 12:52 am

Wel een tof paar mensen. Dus het ownt.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2   Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2 Icon_minitime

Back to top Go down

Mogelijk Event: Iron Man of Gaming 2
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» HTML mogelijk in Rank namen
» Regels voor Gaming Chat